Menu

piątek, 30 października 2015

Restaurant Week Poznań- Restauracja Estella Garbary

 "Restaurant Week jest festiwalem starannie wybranych,
wyróżniających się Restauracji polskich miast. To szansa
na popisowe trzydaniowe doświadczenie restauracyjne
(przystawka, danie główne, deser) w cenie 39PLN."


     Zaproszenie na Restaurant Week dostałam od organizatorów festiwalu. Zaproszona zostałam do trzech restauracji w Poznaniu, wizytę w jednej z nich opiszę wam dzisiaj. Była to wizyta w restauracji Estella na ul Garbary 41 w Poznaniu. 


 W menu festiwalowym restauracji Estella (za 39 zł) do wyboru mamy:

Przystawka

Makaron conchiglioni zapiekany z aromatycznymi krewetkami i serem mozzarellą
 
Danie główne

Filet z kurczęcia w sosie pomarańczowo imbirowym z purre ziemniaczano -buraczanym
 
Deser

Gorąca zapiekanka gruszkowo - śliwkowa z lodami


Swoją recenzję zacznę od przystawki, czyli od makaronu conchiglioni zapiekanego z aromatycznymi krewetkami i serem mozzarellą. Osobiście nie przepadam za krewetkami, ale mój narzeczony z którym byłam na kolacji był zachwycony tym daniem, odpowiednio przyprawione krewetki nie były gumowe, nawet skusiłam się na kilka. Porcja była dość spora jak na przystawkę, a to moim zdaniem spory plus.


Kolejne danie to filet z kurczęcia w sosie pomarańczowo imbirowym z purre ziemniaczano -buraczanym, to danie, które bardzo mi smakowały, kurczak był odpowiednio soczysty, dobrze przyprawiony, puree z ziemniaczków i buraczków dobre, ale jak dla mnie buraków mogłoby tam nie być, ponieważ były bardzo słabo wyczuwalne.


 Po drugim daniu już praktycznie nie miałam miejsca na deser, ale byłam dzielna... i na deser kosztowałam gorąca zapiekanka gruszkowo - śliwkowa z lodami, podaną w kokilce, świeżo upieczona, jednak trochę za gorąca, deser był dla mnie nieco mdły z powodu słodkiej kruszonki.

 
Wizytę w restauracji oceniam dobrze, za bardzo miłą obsługę oraz klimatyczny wystrój z miłą muzyką należy się dodatkowy plus! :)
 
Zapisy oraz więcej informacji o Restaurant Week możecie znaleźć tutaj
 
Restaurant Week trwa od 23 - 31  października !  POLECAM ! :)



 

6 komentarzy:

  1. Wygląda cudownie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Poważnie!Naprawdę!Uwierz mi! To wygląda wyśmieniecie i na pewno tak też smakuje :-) Gratuluję i życzę dalszych podobnych sukcesów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałem dobre opinie o tym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  4. 49 yrs old Human Resources Assistant IV Giles Cameli, hailing from Brossard enjoys watching movies like Song of the South and Ice skating. Took a trip to Gusuku Sites and Related Properties of the Kingdom of Ryukyu and drives a Ferrari 275 GTB/C Speciale. jego odpowiedz

    OdpowiedzUsuń